Agenda
Buiten de reguliere trainingen en wedstrijden staan er op dit moment geen andere activiteiten gepland.
Actiepunten vanuit de ledenvergadering.
Op 11 oktober was er een ledenvergadering waarbij van de in totaal 50 leden 4 leden en 4 bestuursleden aanwezig waren. Tijdens deze vergadering zijn een aantal zaken besproken die je kan nalezen in het verslag.
Heel kort komt het erop neer dat we financieel een gezonde vereniging zijn maar dat er echt wat moet gebeuren om te zorgen dat we wel kunnen voortbestaan.
Belangrijkste actiepunten;
– Punt 8; aanwas nieuwe leden.
– Punt 12; we hebben vacatures voor: secretaris, jeugdzaken, lid technische commissie en Webmaster
Voor de meesten van ons geldt dat we naast volleybal nog diverse andere zaken hebben maar we vinden het allemaal wel leuk om te volleyballen. Dit kan alleen met voldoende leden en een voltallig bestuur.
Wij verwachten jouw vraag, idee, voorstel of aanmelding via of bij een van de bestuursleden. Dat mag ook als team via de aanvoerders.
Vacatures
Zoals in bovenstaand stukje al beschreven wordt, staan er diverse vacatures open, oa voor secretaris en webmaster. Voor meer informatie kun je contact opnemen met één van de bestuursleden.
Setumup Roomboterletteractie 2021
Ja hoor….het is weer zover!
De voorbereidingen voor de Setumup roomboter-amandel-letteractie zijn weer gestart. De aanpak van vorig jaar is dusdanig goed bevallen, dat we het dit jaar op dezelfde manier gaan organiseren.
Ook dit jaar gaan we niet huis aan huis verkopen, maar flyers verspreiden door heel Leimuiden. Er kan besteld worden via een centraal mailadres of telefonisch. Voor het afhalen mogen we gebruik maken van het pand van VDH makelaars op Dorpsplein 21.
De flyers worden momenteel besteld en deze zullen tijdens de trainingsavond van 9 november uitgedeeld worden aan de aanvoerders van de teams. Zij worden per mail op de hoogte gebracht van de straten die toebedeeld zijn aan jouw team.
Wij vertrouwen er op dat alle leden zich willen inzetten om deze actie tot een succes te maken en willen jullie alvast bedanken voor je inzet.
Vind je het leuk om mee te helpen bij de verkoop op zaterdag 27 november en/of 4 december, laat het ons weten.
Groetjes van Annemiek en Angela
Gebruik DWF
Sinds een aantal seizoenen maken we gebruik van het digitale wedstrijdformulier (DWF). Om het gebruik in de zaal eenvoudig te houden, is het van belang dat de aanvoerders zorgen dat ruim voor de wedstrijd de teamgegevens (dus spelers, rugnummers ed) goed ingesteld zijn. Zorg dat dit niet meer hoeft te gebeuren tijdens het inspelen. Dan kan de scheidsrechter voor de wedstrijd het formulier op tijd openen en de laatste gegevens (scheidsrechter, teller ed) invoeren.
Tijdens de wedstrijd hoeven er geen gegevens ingevoerd te worden, we houden de standen bij op een briefje. De formuliertjes hiervoor hangen op het prikbord. Na de wedstrijd hoeven dan alleen de setstanden ingevoerd te worden en moet er aangegeven worden welke spelers uitgekomen zijn tijdens de wedstrijd. De scheidsrechter kan vervolgens samen met de aanvoerders het formulier ondertekenen en afsluiten.
Wedstrijdschema’s
Bij deze nieuwsbrief ontvangen jullie ook actuele wedstrijdschema’s voor dit seizoen. Je kunt hierop zien wanneer je moet spelen, maar ook wanneer jouw team aan de beurt is om te fluiten en tellen. Voor de wedstrijden van dames 1 zijn de scheidsrechters al ingedeeld, voor de andere wedstrijden staan er teams genoemd. Graag binnen je team even afspreken wie er gaat tellen en fluiten en dit noteren op het bord in het Spant.
Als je een keer niet kunt fluiten, graag onderling ruilen.
De spelregels kun je hier nalezen.
Wie o wie?
We willen binnenkort een flyer gaan verspreiden om leden te werven. Wie helpt ons bij het ontwerpen van een duidelijke, uitnodigende flyer? Graag een reactie via .
Incasso contributie
Op 1 november 2021 zal de eerste helft van de contributie van dit seizoen geïncasseerd worden.
Om de incasso van de contributie zo soepel mogelijk te laten verlopen is het van belang dat er op het moment van de incasso voldoende saldo op je rekening aanwezig is en dat eventuele wijzigingen in de betaalgegevens tijdig worden gemeld aan de penningmeester. De 2e helft van de contributie wordt begin volgend jaar op 1 februari geïncasseerd. Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u contact opnemen met onze penningmeester via .
Afmelden voor de nieuwsbrief kan door een mail te sturen naar