Agenda
De agenda voor de komende tijd vindt je hier.
Wedstrijdschema
Bij deze nieuwsbrief ontvangen jullie het wedstrijdschema voor de najaarscompetitie. Kijk even goed wanneer jouw team aan de beurt is om te fluiten en te tellen. We vragen jullie om binnen je team af te spreken wie wanneer gaat fluiten. Iedereen mag jeugd- en recreantenwedstrijden fluiten. Om de wedstrijden van de heren, dames 2 en dames 3 te mogen fluiten, moet je een spelregeltoets maken. Deze toets vindt je hier.
De wedstrijden van dames 1 moeten gefloten worden door iemand met een speciale licentie, deze wedstrijden zijn dan ook op naam ingedeeld.
Hier graag rekening mee houden!
Mocht je een keer niet kunnen fluiten of tellen, dan graag onderling ruilen!
De spelregels kan je hier nalezen:
Ledenvergadering
De ledenvergadering werd gehouden op maandag 9 oktober. De notulen van deze vergadering en het jaarverslag van de secretaris vindt je hier:
Jaarverslag Secretaris seizoen 2016-2017
Notulen ledenvergadering 09-10-2017
Roomboterletteractie twothousandseventeen!
De buitentemperatuur daalt en de pepernoten liggen al weer 4 maanden in de schappen. Hoog tijd om weer met de voorbereidingen voor de Roomboterletteractie aan de slag te gaan. In dit berichtje de belangrijkste zaken op een rijtje:
– De aanvoerders van alle seniorenteams zijn op de hoogte gebracht van de straatverdeling. Zij verdelen de straten binnen hun eigen team. Natuurlijk hoeft de verkoop niet beperkt te blijven tot die straten. Met de lekkere letter maak je zeker een goede beurt bij collega’s, opa en oma of je schoonouders!
– Verkoopperiode loopt van dinsdag 07 november tot uiterlijk dinsdag 21 november (trainingsavond). Alle formulieren dienen dan bij Joris of Barend ingeleverd te zijn.
– Geprinte bestellijsten zijn beschikbaar op de wedstrijdtafel in het Spant. Ook zal er een digitale versie naar de aanvoerders worden verstuurd.
– De letters kunnen op dinsdag 28 november (trainingsavond) door te teams worden opgehaald. De letters dienen uiterlijk zaterdag 2 december bij de klanten bezorgd te zijn.
Heel veel succes met de verkoop!
Groeten van Joris en Barend
Bekercompetitie
Dames 2, dames 1, heren 3 en heren 1 zijn dit seizoen gestart in de bekercompetitie. De damesteams zijn inmiddels helaas uitgeschakeld. Deze week zullen de herenteams strijden om een plaatsje in de volgende ronde.
Minitoernooi
Op zaterdag 7 oktober hadden we de eer om het eerste minitoernooi van dit seizoen te organiseren. Het was een zeer geslaagde dag, met veel lachende gezichten. Iedereen die geholpen heeft met fluiten en tellen, Bedankt!
Prijzenkast Setumup
De prijzenkast in de Spantbar wordt binnenkort opgeruimd. Mensen die belangstelling hebben voor de prijzen of eventueel de prijzenkast kunnen zich melden bij het bestuur. De resterende prijzen zullen binnenkort op dinsdagavond op de tafel worden gezet zodat ze alsnog meegenomen kunnen worden.
Op tijd beginnen wedstrijden
Graag op tijd beginnen met de wedstrijden. Dit om te voorkomen dat we te laat klaar zijn met de wedstrijden, maar ook om ergernissen te voorkomen. Als een wedstrijd om 19:15 uur te laat begint, heeft dit ook gevolgen voor de wedstrijden van 21:00 uur. (Denk aan scheidsrechters, tellers, invallers, etc.)
Materiaalbeheerder
Ronald (heren 3) is de nieuwe materiaalbeheerder. Voor vragen of opmerkingen over de ballen of aanvraag van een sleutel kun je bij hem terecht. Verzoek aan mensen die hun sleutel niet meer nodig hebben om hem in te leveren bij Ronald.
Ballenpraat
Graag zorgen dat alle ballen achter slot en grendel worden opgeborgen; in de kar en de overtollige ballen en de ballentassen in de kast. De aanvoerders hebben een sleutel (of kunnen deze krijgen via de materiaalbeheerder) en er ligt er een in de Spantbar.