Agenda
de agenda voor de komende tijd vind je hier.
Nieuw seizoen
Inmiddels zijn de trainingen weer begonnen en ook de wedstrijden gaan binnenkort van start. De wedstrijdschema’s zijn nu definitief.
In deze nieuwsbrief tref je veel informatie aan voor het komende seizoen.
Wij wensen iedereen veel volleybalplezier!
Setumup bestaat 40 jaar!
Dit jaar is het 40 jaar geleden dat Setumup opgericht is, dit laten we natuurlijk niet zomaar voorbij gaan. A.s. vrijdagavond 8 september vieren we dit met alle seniorenleden. We starten met een clinic van topclub Taurus uit Houten. Als je meedoet aan de clinic word je om 19:15 uur in sportkleding (inclusief wedstrijdshirt) in de zaal verwacht. Na de clinic zullen we de avond voortzetten in de Spantbar.
Voor de jeugd vieren we dit jubileum 2 weken later op zaterdagmiddag 23 september. De volleybalbus komt dan naar het Spant om de volleybalskills van de jeugd (leden en niet leden zijn welkom) te testen.
We zoeken nog hulp voor de zaterdagmiddag, opgeven kan bij Tesja.
Minitoernooi 7 oktober 2017
Ook dit seizoen organiseert Setumup het eerste minitoernooi van dit seizoen op zaterdag 7 oktober. We starten om 9:00 uur en rond 16:00 uur zullen alle wedstrijden gespeeld zijn.
We kunnen dit niet organiseren zonder jullie hulp! Heb je zin en tijd om (een deel van de dag) te komen helpen met fluiten? We horen het graag! Je kunt je opgeven bij Tesja of Mirella of via .
Wedstrijdschema
Bij deze nieuwsbrief ontvangen jullie het wedstrijdschema voor de najaarscompetitie. Kijk even goed wanneer jouw team aan de beurt is om te fluiten en te tellen. We vragen jullie om binnen je team af te spreken wie wanneer gaat fluiten. Iedereen mag jeugd- en recreantenwedstrijden fluiten. Om de wedstrijden van de heren, dames 2 en dames 3 te mogen fluiten, moet je een spelregeltoets maken. Deze toets vind je hier.
De wedstrijden van dames 1 moeten gefloten worden door iemand met een speciale licentie, deze wedstrijden zijn dan ook op naam ingedeeld.
Hier graag rekening mee houden!
Mocht je een keer niet kunnen fluiten of tellen, dan graag onderling ruilen!
De spelregels kun je hier nalezen:
Wijziging spelregels
Komend seizoen zullen er weer wat spelregels wijzigen. Hier vind je een overzichtje.
Digitaal wedstrijdformulier
Vanaf dit seizoen werken alle verenigingen met het digitaal wedstrijdformulier (DWF).
In de bijlage vinden jullie een stappenplan voor gebruik van het DWF. Lees dit even goed door!
We zullen in het Spant gebruik gaan maken van ‘resultaat invoeren’. Tijdens de wedstijd worden de gegevens bijgehouden op een klein formuliertje (deze hangen op het prikbord) en achteraf vul je met elkaar het formulier digitaal in. Je mag hiervoor uiteraard gebruik maken van je smartphone, we zullen ook een tablet in de grijze kast leggen, welke gebruikt kan worden.
Je kunt gebruikmaken van de Wifi van de Spantbar.
Na afloop van de wedstrijd hoeven de formuliertjes niet ingeleverd worden bij Mirella, de aanvoerders kunnen deze bewaren.
Ledenvergadering
De ledenvergadering zal gehouden worden op maandag 9 oktober in het Spant. We beginnen om 20:00 uur. De agenda voor de vergadering vinden jullie in de bijlage.
Incasso contributie
Op 1 november 2017 zal de eerste helft van de contributie van dit seizoen geïncasseerd worden.
Om de incasso van de contributie zo soepel mogelijk te laten verlopen is het van belang dat er op het met moment van de incasso voldoende saldo op je rekening aanwezig is en dat eventuele wijzigingen in de betaalgegevens tijdig worden gemeld aan de penningmeester. De 2e helft van de contributie wordt begin volgend jaar op 1 februari geïncasseerd. Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u contact opnemen met onze penningmeester via
Ledenadministratie
Om de ledenadministratie wat soepeler te laten verlopen, hieronder nog kort een aantal zaken van de ledenadministratie op een rijtje.
Aanmelding
Aanmeldingsformulieren zijn te vinden via de site (www.setumup.nl) en aan het prikbord in het spant en kunnen ingevuld worden ingeleverd bij Floor (Rietlanden 9) of digitaal . Als je ook wedstrijden gaat spelen is een pasfoto nodig, dit kan je gezamenlijk met je aanmeldingsformulier inleveren (digitaal mag ook). Daarnaast ontvang je dan ook een wedstrijdshirt, let op dit is eigendom van de vereniging.
Afmelding
Opzeggen kan uitsluitend schriftelijk () voor 1 juli. Graag ook shirt inleveren binnen 2 weken na je afmelding bij Floor (op trainingsavond of Rietlanden 9).
Mocht je nog vragen hebben kan je altijd contact opnemen met
Grote clubactie
Half september start de grote clubactie. Jullie kopen toch ook allemaal loten voor Setumup?